نگاه نو

این وبلاگ با موضوعات معرفتی و روانشناسی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

نگاه نو

این وبلاگ با موضوعات معرفتی و روانشناسی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

اسرار حیات(۱)

- اگر کوه ها به لرزه درآمدند، تو پابرجا و استوار باش . ( امام علی علیه السلام)

- صبر، ضامن پیروزی است . ( حضرت علی علیه السلام )

- صبر،  قله ایمان است . ( امام صادق علیه السلام)

- مرد بزرگ به خود سخت می گیرد و مرد کوچک به دیگران ) کنفسیوس(
- نعمت های خویش را بشمار نه محرومیت ها را ) دیل کارنگی (
 - بهترین زمان برای کنترل احساس ، لحظه ی شروع آن است( آنتونی رابینز)

- توانایی یک برداشت ذهنی است)دکتر شواتز(

-مردم هرگز خوشبختی خود را نمی شناسند اما خوشبختی دیگران همیشه در جلو دیدگان آنهاست. (پی یر- دانیوس)

- کسی که خوشبخت نباشد گناهکار است. (اپیکتاتوس)

 

 

پیامبر اکرم صلی‌الله علیه واله می‌فرماید: «هر که یک بار بر من صلوات بفرستد ذره‌ای از گناهانش باقی نمی‌ماند. و نیز می‌فرماید: هر کس یک بار بر من صلوات بفرستد خداوند بابی از عافیت بر او می‌گشاید.

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 20:28 http://bebarabram.blogfa.com

عشق محمد بس است و آل محمد ...

سلام .
در پناه خدا ...


یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 18:34 http://rue.blogsky.com

جملات خیلی خوبی بودن...
دلت شاد

زیبا کلام دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 16:57

سلام دوست عزیزم با قبول طاعات به پیشگاه حق یه خواهش ازت دعوت میکنم به این وبها سر بزنی و نظرت رو در مورد این قضیه و بهتر بگم بحران اجتماعی که براه افتاده بگی ...ممنون میشم و سپاسگزارت[گل]
http://yashaffy.persianblog.ir/
shaatsy.blogfa.com
tondar12.persianblog.ir
jojob.blogfa.com
tonram.blogfa.com

[ بدون نام ] دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 16:57

سلام دوست عزیزم با قبول طاعات به پیشگاه حق یه خواهش ازت دعوت میکنم به این وبها سر بزنی و نظرت رو در مورد این قضیه و بهتر بگم بحران اجتماعی که براه افتاده بگی ...ممنون میشم و سپاسگزارت[گل]
http://yashaffy.persianblog.ir/
shaatsy.blogfa.com
tondar12.persianblog.ir
jojob.blogfa.com
tonram.blogfa.com

خودم دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 22:58 http://tanhatarin-tanhayi.blogfa.com

سلام
خیلی خوشحال شدم از اینکه به من هم سرزدین و من و قابل دونستین ... شما هم وبلاگ خوبی دارین ... ولی من نمی تونم بی تفاوت از این وبلاگ بگذرم ... که نظرم دارم خودم و البته اگه شما حمل بر بی ادبی بنده نکنید خدمتتان عرض کنم ... به نظر من خیلی بی سلیقگی که جملات حضرت علی در کنار جملات کونفسیوس و ... قرار بگیره ...
یا علی

سلام دوست جدید
از نظر صریحت خیلی ممنونم. جدی می گم.
از آدمایی که شهامت ندارن نظرشون رو بگن خوشم نمیاد.
اما یقینا شخصیت هر مخلوق در مقابل امیرالمومنین(ع) مثل قطره در برابر دریاست.

ولی به این دلیل جملات در کنار هم اومده که نشون بدیم اگر هر کس بر مبنای فطرت خود به دنبال حقیقت باشه میتونه به سطحی از حکمت برسه و این جهانشمول بودن هدایت الهی و حکمتهای امیرالمومنین (روحی فداه) رو نشون میده.البته این سطحیترین لایه حکمت است و یقینا بدون درک ولایت مطلقه کلیه علویه به اعماق اقیانوس حکمت و معرفت نمی توان دست یافت.

زینب چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 00:06 http://zeynab73.blogsky.com

"اللهم صلی علی محمد وآل محمد"
کاش درک واقعی از این جمله را داشتیم.
ببخشید دیر مزاحم شدم...
التماس دعا

حمید پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 22:03 http://www.shekarchi.blogfa.com

سلام
وبلاگ یسیار زیبا و مفیدی داری . تبریک میگم و برات ارزوی موفقیت روز افزون می کنم .

خوشحال میشم اگه نظرت رت در مورد وبلاگم بدونم .

شاد باشید

نرگس سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:12

سلام.مرسی از این مکان ارام بخش.راستش دلم خیلی گرفته بود خواستم با خدا درددل کنم.اومدم اینجا.من نمیدونم خدا چرا منو اینجوری امتحان میکنه.با این که دختر زیبایی هستم و پاک زندگی کردم همسر مناسبی برام پیدا نشده و از این نظر به شدت رنج میکشم.هر چقدر دعا میکنم خدا انگار قبول نمیکنه.قلبم یه جورایی از خدا شکسته.من فقط یک همسر مناسب میخوام.نمیخوام گناه کنم.اما این امتحان بسیار سخته.نمیدونم اگر در این وادی به گناه بیفتم خدا منو میبخشه یا نه.لطفا راهنماییم کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد