نگاه نو

این وبلاگ با موضوعات معرفتی و روانشناسی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

نگاه نو

این وبلاگ با موضوعات معرفتی و روانشناسی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

یا صاحبنا اغثنا

 

 

باز هم آمدم...سلام

پیش از آنی که به هر بی سر و پا دل بندم

کمکم کن که به مردان خدا دل بندم

من که باید به بقای ابدی ره یابم

آخر از چیست که بر اهل فنا دل بندم

هیچ کس از من غفلت زده پرسش نکند

که چرا بر سخن اهل خطا دل بندم

من که باید به عنایات تو دل خوش دارم

به چنین نفس بد اندیش چرا دل بندم

جسم وجانم شده بازارچه شیطانها

مگذارید به فرمان هوا دل بندم

نه به قدرت طلبان نه به سیاستزدگان

جای آن است کمی بر صلحا دل بندم

درد عصیان سرطان دل بیمارم شد

کو طبیبی که به نامش به شفا دل بندم

دل نا اهل مرا خبره طبیبی بفرست

من نه آنم که به درمان و دوا دل بندم

من که درمان خود از تربت دلبر جویم

به کجا جز حرم کرببلا دل بندم

شهدا کرببلایی شده ی واقعی اند

بگذارید به یاد شهدا دل بندم

مرغ  عشق سحری گشته دلم می خواند

ای گل فاطمیان ، آه بیا دلبندم

 

بالحجه الهی العفو، الهی العفو، الهی العفو، الهی العفو، الهی العفو...

آنقدر می گویم تا بشنوم...

 

سلام دوست عزیز

باتوجه به نبود من در 3 ماهه گذشته به نام من و با استفاده از آی پی من برای دوستان پیامهای نامناسب و غیر اخلاقی فرستاده می شد که عذر می خواهم مشکل برطرف شد الحمدلله